Известие

Collapse
No announcement yet.

ангренажна верига на 1.8 8 клапана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ангренажна верига на 1.8 8 клапана

    Здравейте колеги . Тия дни проверявах зацепването на алфата и установих ,че се разминават белезите на коляновия вал и двата разпределителни вала .Двата разпределителни вала спрямо един спрямо другия за зацепени правилно. Когато превъртам коляновия вал белегът му изостава а в същото време белезите на разпр.валове съвпадат ,обаче когато завъртя коляновия да се израни с белега ,разпред . валове не помръдват . Това ме наведе на мисълтс че малката верига е разтеглена . Бих искал да попитам дали някой от вас е сменял такава . мерси предварително .мотора е 1.8. 8 клапанов
    LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
    LANCIA THEMA 2.0 8V
    ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
    ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

  • #2
    бретле аз мойта я смених профилактично с Х-рингова златна (нека усилена се води)Цубаки/www.ustsubaki.com/ и на мотора ми е такава (издържа много душмания)и аз затова такава и сложих на 264 евро я взех ,момчетата дето ми я сменяха от сервиза ми казаха че се сменя много лесно ,но не съм разпитвал кво му е лесното това което си мисля , е че я свързват за старата и просто я изтеглят но дали е така не мога да кажа със сигурност
    sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
    155 2.0 16V ....евридейката
    ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
    ex. 155 1.8 8V

    Comment


    • #3
      малката верига не е ли за маслената помпа и тя освен че се върти от коляновия вал, друго общо няма с голямата


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #4
        Аз съм за смяна, но това го точа от година и нещо. И да - голямата се сменява лесно, но малката - не. Досега да съм си я сменил, ако беше така елементарно.
        75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
        155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
        FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
        Мненията са като задниците - всеки си има!

        Comment


        • #5
          Не гледайте белези на коляновия вал, той трябва да е на гмт на първи цилиндър и белезите на валовете. Малката верига е неизмена част от газоразпределението а маслената помпа се върти от вала. Голямата се сменя сръвнително лесно , но за малката се свала ангренажния капак. Общо взето за сманата си трябва доста работа и когато се отвори да се сменят и доста други неща за да има ефект от процедурата. А това с изтеглянето със стартера не го разбрах.
          Alfa Romeo 155 2.0T.S. 93г.
          Alfa Romeo 75 1.8 90г.
          Opel Combo 1.7 CDTI 08г.
          Голямата риба е № 1

          Comment


          • #6
            Има полза , ако не тече вариатора. При мен хвърля много масло под маншона
            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

            Comment

            Working...
            X